Przejście do strony głównej

Informacja dla rolników

06.11.201716:20

Radosz

ikona informacji

INFORMACJA

 

 

W związku z wystąpieniem huraganu na terenie gminy Halinów, informuję o możliwości składania wniosków o oszacowanie szkód do dnia 13 listopada 2017 roku do Urzędu Miejskiego w Halinowie w biurze podawczym, ul. Spółdzielcza 1.

 

 

Do wniosku o szacowanie szkód należy dołączyć:

 

- kserokopię wniosku o płatności bezpośredniej na rok 2017,

 

- w przypadku posiadania zwierząt kopię zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ).

 

 

Wzór wniosku znajduje się w Urzędzie Miejskim w Halinowie (biuro podawcze) oraz na stronie www.halinow.pl i https://mazowieckie.pl/pl/urzad/struktura-organizacyjna/wydzial-bezpieczenstwa/sprawy-oddzialu-rolnic/aktualnosci/34113,Regulamin-z-dnia-20-czerwca-2017-r-dotyczacy-dzialania-Komisji-powolanych-przez-.html

 

 

Burmistrz Halinowa
/-/Adam Ciszkowski

 

 

Wzór wniosku do pobrania

 

Gmina Halinów

Aktualności:

Najnowsze
Najpopularniejsze

 

banerek nabor.

 

REWITALIZACJA-baner

ZIT

1


Informacje w sprawie budowy autostrady A2

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

 

patronatv2


Karta dużej rodziny - rodzina.gov.pl

Gminne Centrum Kultury

baner_gluchoniemi-2_prawy

baner kas

 

Wszelkie prawa zastrzeżone: Gmina Halinów

Projekt i wykonanie: Maxus Net Communications

Program regionalny - Narodowa Strategia Spójności Mazowsze  serce Polski Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 znajdują się na stronie: www.mazowia.eu